Cookiemonster

Just an ordinary blog from an ordinary little girl .

Thursday 19 January 2012

 

Hoi-3

Assalamualaikum , dua-tiga hari ni keja aku asyik design blog but i am happy , aku kan dah nak pegi asrama mesti lah gunakan masa yang terlebih-lebih ni.

Oke , akuu kan newbie , lama-2 aku dah tau dah skit.Yeah , bnyak benda da aku leh buat .
Aku tgah buat blog ke-dua aku uh , dan ada perubahan yang banyak gak .
Thankx tu tuto-tuto orang yang aku follow , hihihihi.


#Kan aku cakap tuto aku dah nak lahir , yeah .Dia akan lahir dalam esok , lusa ,dan lusanya atau Isnin depan ,promise !
-Tutorial dah nak dilahirkan !!-Wait tau ~


Say Cheese , photogharper dah tangkap gamba anda !





Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

Archives

January 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]